Monday, January 18, 2010

bersabarlah....

hmmmm...betul kata orang kita ni bila buat baik seribu kali pun orang tak ambik pusing tapi buat silap sekali terus dapat balasan..kalu ikutkan kecewa sangat dengan pentadbiran kat tempat kerja baru aku ni..terlampau nampak sangat yang kebajikan anggota bawahan ni tak terjaga..bukan aku nak melompat/ungkit lepas apa yang terjadi kat aku baru ni..tapi dah macam tu kenyataannya yang aku rasa sebelum2 ni lagi...cuma kebanyakannya (bukan aku saja yang rasa) buat tak tau dan pendamkan dalam hati...tapi tu lepas apa yang jadi kat aku baru ni aku betul2 terasa sangat macam budak bodoh yang di bodohkan lagi..(dah start nak marah semula ni) istighfar....itu la yang boleh buat bila aku marah tenang kan balik hati tu..
so hari ni aku nak luahkan apa yang terpendam tak la aku meletup nanti...sebab kalau ikutkan sikap semulajadi aku..memang aku ni jenis panas baran..tapi tu dulu sekarang ni dah banyak aku berubah..tapi bila jadi macam sekarang ni aku dijadikan kambing hitam..membara gak la dalam hati..dan keluar gak la perancangan setan untuk aku dalam kepala hotak ni..nasib baik la aku boleh tepis lagi hasutan setan2 tu..
ok cukup la marah2 untuk hari ni...

4 comments:

Wansteddy Tales said...

aku sokong ko abang!
org dlm opis suka politik!!!
aku pun bencik!
hah! adik abang sama emosi kui3...
balik rumah tgk muka anak puas2 hilang rasa marah membara ni.

wan hairunizam @ cob acong said...

harharhar..emosi la gak..manusia biasa mana bleh dr perasaan camtu ye tak..tp takpe kt kn pandai muhasabah diri sendiri..baru bole terus hidup..life must go on...

apeng said...

ALA RELAXLA BEBUDAK LOG KAN MEMANG NAKAL KUIKUIKUIKUI

wan hairunizam @ cob acong said...

lu bikin gua panas.......harharhar